Zwolle

Schrijfgroep

De schrijfgroep zorgt maandelijks, 11 keer per jaar, voor voorbeeldbrieven met Nederlandse vertaling erbij. De Schrijfgroep schrijft brieven naar autoriteiten over de hele wereld om mensenrechtenschendingen aan te kaarten. Ook schrijft de Schrijfgroep mails naar de ambassades van deze landen.

U kunt de brieven ondertekenen, overschrijven of er handtekeningen bij verzamelen d.m.v. de bijgeleverde handtekeningenlijsten. Deze voorbeeldbrieven zijn beschikbaar voor particulieren en groepen zoals kerken of verenigingen.

De brievenservice is gratis bij een digitaal abonnement. Ook kunnen ze op papier thuisbezorgd worden, inclusief envelop en postzegel, tegen onkostenvergoeding. Voor meer informatie of aanvraag van een abonnement: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

1 op de 3 brieven levert een aantoonbaar resultaat op! De gevangenen worden vrijgelaten, krijgen een betere behandeling of het juridisch proces wordt versneld.

Schrijfgroep 01